Sunday, April 11, 2010

Jaja oh Jaja...kau sungguh baik!

Semalam, Bob atau Ja'ah yg sering aku panggil dgn nama manja "Jaja"(huhu...^_^) singgah ke bilik aku...Jaja ni bukanlah kawan rapat aku...tapi dia ni kawan yg baik...setip kali die singgah ke bilik aku, aku mesti rasa happy...haha...sebab die nie ske buat lawak..tp jrg skali menyakitkan ati aku...
so, smlm die nmpk aku mengadap laptop mcm biasa...dgr lagu arab aku...so die suh aku bukak kuat sket...then die kata, "ko mesti hafal kn lirik lagu nie...". then aku ckp, "eh, x lah..sket2 je...sebab lagu nie aku baru download..". "Cuba ko nyanyi...". katanya. Aku pn nyanyi la sket....then die kata kat kawan aku yg jugak berada dlm bilik aku smlm, "eh, suara dia ni kalo nyanyi lagu arab memang sedap ek...agaknya sebab keturunan die ada darah arab kot..." Secara jujurnya Jaja, aku rasa begitu teruja mendengar statement kau tu...Itu menunjukkan yg minat aku x sia2...mwahahahaha....and tak lupa jugak, Jaja jugak kata muka aku ada iras ngan Joseph Attieh! buat kali ke berpuluh kalinya! Aku sgt suka mendengar kata2 itu! Mwahahahaha......^_^

0 comments:

Post a Comment