Thursday, April 8, 2010

Angan-angan...atau Impian....?

Hurm...dlm entry kali ni, aku nak cerita kat korg tentang...angan-angan aku...atau impian aku...
Kalau korang nak tau, sebenarnya aku minat sgt bidang seni...maksud aku seni suara, penulisan dan lakonan...
Aku suka sgt menyanyi...lagu Melayu, Inggeris, dangdut, Hindustan, semua aku nyanyi...dan baru-baru ni, aku tergila-gilakan lagu Arab...especially lagu-lagu artist Lubnan mcm Joseph Attieh, Chayma Helali and Nancy Ajram..
Kalau korg nak tahu, inilah Joseph Attieh...Penyanyi Lubnan yg menjadi Idola n pujaan hatiku....haha...

Tadaaaa!....smart x gambar yg aku edit nie? Aku ske sgt2 gambar nie...yg kat sebelah kanan tu of course la aku!

Ni pulak artist2 lain yg aku ske jugak...
Ini Nancy Ajram...penyanyi nombor satu timur tengah...jugak berasal dari Lubnan....

Bagi aku,alunan irama muzik arab terlalu indah ...dan bait-bait kata dalam lirik lagunya sungguh mengasyikkan dan mempesonakan...^_~
Kata kawan-kawan yg rapat dngn aku, suara aku sedap...aku tak tau la...mungkin kot...haha..oleh sebab itu..aku nak cuba jadi penyanyi...mungkin bermula sebagai penyanyi kelab...atau aku akn cuba nasib dalam mana-mana rancangan realiti...entah lah..aku rasa kalau ada bakat, apa salahnya cuba nasib...mana lah tau ada rezeki kat situ...memang x dinafikan aku x pernah masuk mana2 pertandingan menyanyi setakat nie...sebab aku rasa belum bersedia lagi...dari segi fizikal mahupun mental...ada beberapa perkara yg aku kena ubah...barulah aku akan mengorak langkah...menuju ke destinasi seni....^_^

Perkara pertama yg akan aku lakukan ialah DERMABRASION! ^_^ 
X sabar dah rasanya nak hilangkan semua parut2 jerawat yg mencacatkan kulit muka aku nie....!
And after that...aku nak g gym! Yes gym and diet! 

Tp korg jgnlah salah faham...bidang nyanyian cuma minat...Impian aku ialah nak berkecimpung dalam kerjaya sains...sebagai penyelidik, perawat, mahupun pengajar....^_~ Semuanya bergantung pada ketentuan takdir...

0 comments:

Post a Comment