Sunday, February 7, 2010

Malam Burung Hantu...

Malam tadi, nak tak nak, aku pergi jugak  kem motivasi utk pelajar2 sem 1 tu...walaupun berat kaki ni nak melangkah malam2 buta...aku hayunkan jugak...sambil melihat langit yg penuh dgn bintang2...indah sgt...

Sesi malam kebudayaan mmg membosankan...x de ape pn yg mampu menarik minat aku...jadi aku pun lepak2 kat unit makanan..mcm biasa...spot lepak kegemaran...dan terdengar sesetengah pelajar lain mengutuk pelajar lain...dalam hati aku...entah mcm mana la aku dikutuk kalau aku tak berada di situ agaknya....

Bila sesi "Burung Hantu" mula tadi..aku rasa bosan sgt...mcm x seram langsung...aku cuba fikir ape yg boleh aku buat utk buat malam tu jadi lebih menyeronokkan...mujur la x lama lepas tu Ekin mulakan drama die...berlari sana sini...menangis nak balik utk "provoke" junior2 supaya jadi lebih lemah semangat...menjadi jugak lakonan si Ekin tu...huhu...

Lepas tu bile aku tgk makin kuat bdk2 perempuan berteriak "Allahu Akbar" makin terasa macam nak menyakat pulak...so aku pun pegi la dekat salah sorg dr dorg...cuba merintih...menangis dan mengilai...tak sangka...lakonan aku pun agak berkesan...mungkin sebab suara aku kot...huhu..so makin lama makin ramai yg mintak aku sakat bdk2 nie...seronok pulak jadinye duk mengilai kat tengah2 ladang pukul 3 pagi...haha...Sampai ada bdk perempuan yg bersilat dan sempat tumbuk aku lagi..haha...tambah buat aku seronok, ada budak perempuan yg jadi fasilitator sendiri yg menggigil ketakutan dgn lakonan aku...haha..ye la, dlm gelap mlm2 buta...mana la nak tau siapa yg mengilai dan menagis kan..haha...kenangan2...

"Kegelapan...malam ini...menyesakkan jiwa"

Anyway, malam td mmg agak seronok jugak la...x la seperti yg aku bygkan...rasa mcm nak buat lagi pulak...tp nk jadi yg tukang sakat la...bkn yg disakat...haha...walaupun penat, sampai pukul 5.30 pagi baru kitorg balik, tp aku rasa puas hati..sbb dpt award dr kawan2 sendiri utk lakonan aku tu...^_~

0 comments:

Post a Comment