Sunday, September 13, 2009

My Family Portrait

X tau la sama ada raya tahun ni family aku akan buat family portrait lg ataupn x....
Aku harap2 sgt ada...Tp krisis keluarga aku skrg mcm x mengizinkan itu utk berlaku...
X pe lah, at least yg tahun lepas pnye still ada...that was the first time kitorg satu family bergambar ramai2 tau...
Even though it's not as perfect as we hoped it would be but still, It's worth taking...
Besar kan family aku...? Aku yg berdiri kt tgh2 n yg plg tinggi 2 la, diapit oleh kedua abang ipar aku...yg kecil dan berjambang putih di tengah2 tu ayah aku. Yg lelaki laen semua abang aku, mak aku yg bertudung oren, n kedua kakak2 aku di sebelah suami masing2. So yg laen kakak Ipar n anak2 saudara yg cute2 belaka...


I love my Family sooo much...

0 comments:

Post a Comment