Tuesday, September 8, 2009

My Friends.....(I LuV U Guyz sOoo mUch!


Haa, ini lah kawan2 aku kt UiTM...
Kawan2 yang plg baik aku penah ada..... Akim, Alid n Nor.... sumtimes Epul pn tag along, tp aku x de gambo die...(sorry ye pul... ^_~ )


Bila bulan2 pose nie, teringat balik kenangan2 zaman2 part two dulu....nostalgia sungguh... haha...Bnyk betol benda yg dah aku harungi kat UiTM nie bersama dorg...dari MMS lg, smpi la skrg nie...walaupn every now n then we got sum misunderstandings n dissatisfactions, we always pull ourselves together n keep the friendship strong.... (Whatever happens, I just want u guys to know that I love all of u....^_^)

Kpd my Gurl frenz...Azie, Yana, Memira, Dayah, n laen2.... Korg mmg best!!! Bnyk sgt kenangan indah dilalui bersama korg...







Dan Ina Syazana...
my ever best female buddy...,, Thank you soo much for your friendship...,,i'm really sorry if I've ever hurt u in any way, I really didn't mean it...cuma aku kadang2 sensitif x bertempat...tp aku tahu ko sgt memahami....sbb 2 aku syggg ko! ^_^


Kaisar yg x penah berhenti menegur aku "Ooi Syed..",,walaupn kepalamu sering kali botak dan menyibuk di mana2, namun ko ttp x di lupakan....









Kpd ahli set2 "COMPANY" yg telah ditinggalkan,, Rahim, Ayie, Celak, Hakir, Bick, Opie n laen2..korg pn bnyk tolong aku,,thanks a lot k !!! ^_^



Kejap, knp ada prince lalan???



X lupe jugak pada kawan2 lama yg masih segar dlm ingatan...."Abg Odean",,Nadia,,


N kawan2 yg jrg2 dpt aku hangout bersama,,Anas,,Lis,,Dekwan,,wanshah n laen2,, uolz ttp da best...da vogue....



Finally, something specially dedicated for my friends telah sempat di hasilkan dalam bln Ramadhan yg mulia ini...
Jd sblm Ramadhan melabuhkan tirainya, Sebelum Syawal menyingsing tiba,,ribuan ampun dan maaf di pohon dan di pinta, andai ada terkasar bahasa, tersilap bicara...Bersedialah utk beraya!!!
^_~

1 comments:

shaz said...

hurm yg ni aku suka...even dulu ko de ckp kat aku yg ko de bengang n xsuka kt bdk yg ko minat tu, but u still letak gmbr dia kt dlm ni...sometimes ko ni xhipokrit ar sgt...hehehe..tp mybe dlm hati ko,ko still minat kt dia...hurm xbyk ckit btol x???heheheh...hope ko phm ar sape yg ak mksudkn tu...

Post a Comment